Sunday, July 17, 2011

:: CiTer BengonG ::

Ok.. Hari tu sy ada kata nak citer tentang seseorang yg ada kaitan ngan lagu tu... tapi fkr2 balik, sy malas lah nak citer. Buat apa nak citer hal yg menyakitkan hati sy.. takpe! lantak lah dia, dia tentu ngah hepi2, puas hati tipu sy selama berkawan. Ko senyum lah puas2, tp doa sy.. dlm senyum kegembiraan ko tu, hati ko menderita.
Terima kasih pada kwn ku yg telah terserempak ngan dia, siap tegur dia lg tuh!. bagus, doa kita termakbul bila sebelum nie dia menafikannya dan allah telah menemukan kwn baik sy ngan org nie. Allah nak selamatkan aku dr terus ditipu hidup2 oleh org neh!
Kata org, org jahat utk jahat... ko ambik lah bahagian ko tu..
Memang sy sedih lah ko tipu sy... tp sy kawal diri tak terkejar2 ko, meroyan2 cari ko.. bagi sy, sy ada maruah walaupun sy tersilap percaya kan ko tp sy tak nak jd pmpuan jakun!
Sekarang lebih baik aku fikir masa depan aku, aku nak buat sesuatu yg boleh menjamin masa depan aku.
Ko, pergi jahanam lah!!!!!
Ini lagu yg memberi aku semangat utk bangkit semula dr kesedihan & kesilapan.


Ada muka pmpuan kat last video nie, itu bkn sy :)

No comments:

Post a Comment