Tuesday, May 10, 2011

Projek Hari Pertama

Hari nie start operasi mengecat katil klasik mak saya.. alah, katil zaman dia jd pengantin.
Wooooo.. dah 34thn kot katil tu. Syg beb terbiar mcm tu. Apalagi, saya g econsave
beli berus cat dan cat besi. Beli tin kecik dulu, habis tak sampai rm10 pun.
Tengahari start mengalih2 katil, buang apa yg patut dan mula mengecat.
Saya pilih kaler putih, memang warna asal katil nie adalah putih.
Katil nie jenis berkerawang2 kat kepala katil. Seksa jugak la mengecat kerawang2 tu, giler letih.
Saya buat semua nie sorang2, plan nak ajak kawan tp takpe lah, buat sendiri lg best :)
Kalau tak saya kene bagi upah masak yg special2 utk kwn nie mkn. Takpe, lain kali je lah ye.. :P
Niat mengecat katil nie adalah disebabkan saya nak ambik katil mak saya nie utk majlis ehem2.. rahsia.
Pic katil sebelum & selepas akan saya tampal di blog nie selepas setel semua.
Kalau letak sekarang, tak best.
Tataaaaaa..............

No comments:

Post a Comment